• Телефон : Приймальна 095 6515510
  • Адреса : Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, 87. РЕКВІЗИТИ ДЛЯ БЛАГОДІЙНОЇ ПІДТРИМКИ: Отримувач: Павлоградська ЗШ №9, Код ЄДРПОУ: 26328318, р/р UA108201720314201003302098240 Державна казначейська служба України

Використання інтегрованих задач і вправ прикладного характеру на уроках хімії. Методичний посібник адресований вчителям природничих наук.

Виконавець: Ярошенко Світлана Володимирівна, вчитель біології вищої категорії, Павлоградської ЗШ І-ІІІ ст. №9.

 

Організація навчання хімії у допрофільних та профільних класах хімічної спрямованості передбачає реалізацію особистісно-орієнтованої моделі навчання. Одним із ефективних мотиваційних засобів до навчання предмету є використання інтегрованих задач і вправ прикладного характеру. Велика увага приділяється пошуку задач та вправ прикладного характеру. Дітям пропонується підбирати для розв’язку задачі не з посібників чи підручників, а знаходити реальні практичні задачі з різних галузей народного господарства. У цьому їм допомагають батьки. Завдяки співпраці школи з різними установами міста та підприємствами учні мають можливість набувати досвіду із профорієнтаційної роботи, розв'язуючи нескладні завдання, де застосовують знання з хімії. Тому в цьому збірнику здебільшого викладені задачі, які пов’язані з біологією та медициною.

Навчально-методичний посібник складається з двох розділів. Розділ І (теоретичний) містить деякі аспекти інтеграції предмету хімії з предметами природничо-математичного циклу, напрямки інтеграції в сучасній школі, теоретичні відомості про інтегровані задачі та вправи прикладного характеру, алгоритми розв’язування задач. Розділ ІІ (практичний) складається з практичних завдань, які можуть бути використані на різних етапах уроку і для домашнього завдання.
Навчально-методичний посібник містить відповіді до певних видів задач, словник основних понять хімії, які потрібні для розв’язування задач.Організація навчання хімії у допрофільних та профільних класах хімічної спрямованості передбачає реалізацію особистісно-орієнтованої моделі навчання. Одним із ефективних мотиваційних засобів до навчання предмету є використання інтегрованих задач і вправ прикладного характеру. Велика увага приділяється пошуку задач та вправ прикладного характеру. Дітям пропонується підбирати для розв’язку задачі не з посібників чи підручників, а знаходити реальні практичні задачі з різних галузей народного господарства. У цьому їм допомагають батьки. Завдяки співпраці школи з різними установами міста та підприємствами учні мають можливість набувати досвіду із профорієнтаційної роботи, розв'язуючи нескладні завдання, де застосовують знання з хімії. Тому в цьому збірнику здебільшого викладені задачі, які пов’язані з біологією та медициною.
Навчально-методичний посібник складається з двох розділів. Розділ І (теоретичний) містить деякі аспекти інтеграції предмету хімії з предметами природничо-математичного циклу, напрямки інтеграції в сучасній школі, теоретичні відомості про інтегровані задачі та вправи прикладного характеру, алгоритми розв’язування задач. Розділ ІІ (практичний) складається з практичних завдань, які можуть бути використані на різних етапах уроку і для домашнього завдання.
Навчально-методичний посібник містить відповіді до певних видів задач, словник основних понять хімії, які потрібні для розв’язування задач.