• Телефон : Приймальна 095 6515510
  • Адреса : Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, 87. РЕКВІЗИТИ ДЛЯ БЛАГОДІЙНОЇ ПІДТРИМКИ: Отримувач: Павлоградська ЗШ №9, Код ЄДРПОУ: 26328318, р/р UA108201720314201003302098240 Державна казначейська служба України

Оголошується конкурс на посаду керівника Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області

Оголошується конкурс на посаду керівника
Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області

Відділ освіти Павлоградської міської ради оголошує конкурсний відбір на посаду керівника Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області (далі – заклад).

1. Юридична адреса закладу:
м. Павлоград, вул. Озерна, 87.
2. Умови оплати праці.
Посадовий оклад керівника закладу станом на 16.12.2020 р. становить 7 142,00 грн. відповідно до схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних і науково-педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти затверджених КМУ.
Керівнику закладу здійснюється виплата надбавок, допомоги на оздоровлення, надається щорічна грошова винагорода у розмірах, визначених ст. 61 Закону України «Про освіту», виплачується надбавка за престижність праці та вислугу років, а також можуть встановлюватися інші види матеріального заохочення у відповідності до чинного законодавства.
3. Кваліфікаційні вимоги
Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня, не нижче магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
4. Претендентом на посаду керівника закладу особисто до відділу освіти Павлоградської міської ради (вул. Соборна, 42А, каб. 8) подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
- довідка про відсутність судимості;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі;
- інші документи, які підтверджуватимуть професійні та/або моральні якості претендента.
Крім того, претенденти на посаду керівника закладу готують перспективний план розвитку закладу на наступні 2 роки.
Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), засвідчуються за місцем роботи.
Термін подання документів для участі в конкурсному відборі становить 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
5. Конкурсний відбір проводиться у залі засідань відділу освіти Павлоградської міської ради за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 42А.
6. Конкурсний відбір проходить у наступні етапи:
16.12.2020 р. – 05.01.2021 р. з 08.00 год. до 17.00 год., а 06.01.2021 р. з 08.00 год. до 16.00 год. – подання претендентами на посаду керівника закладу документів, визначених п. 4 цього оголошення;
11.01.2021 р. – розгляд комісією поданих претендентами документів на відповідність встановленим вимогам;
13.01.2021 р. – підсумкова робота комісії по оголошенню рішення щодо визначення кандидатів, яких допущено до участі у конкурсному відборі;
15.01.2021 р. – оприлюднення на веб-сайті засновника переліку осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі.
18.01.2021 р. – ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування, за умов дотримання карантинних вимог;
20.01.2021 р. – перевірка професійних компетентностей кандидатів шляхом письмового тестування та вирішення ситуаційного завдання; обробка результатів, допуск кандидатів до наступного етапу;
21.01.2021 р. – презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації; визначення переможця конкурсу, або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайті відділу освіти.
7. Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати за адресою м. Павлоград, вул. Соборна, 42А, телефон для довідок +38(099)281-47-18, e-mail: kadruvopavlograd@ukr.net.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ відділу освіти
Павлоградської міської ради

Зразки
ситуаційних завдань на перевірку професійних компетентностей кандидата на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

Ситуаційне завдання №1

У п’ятому класі закладу загальної середньої освіти є учень, у якого певні проблеми з поведінкою. Вкотре батьки класу приходять до директора школи з проханням забрати учня з їхнього класу. При цьому зауважують, що, якщо так не станеться, то будуть скаржитися начальнику відділу освіти.

Якими мають бути подальші дії директора школи, щоб конструктивно вирішити проблему?

Ситуаційне завдання № 2

У педагогічному колективі вже неодноразово порушували питання необхідності загального обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Педагоги скаржилися, що адміністрація планує, їх ні про що не запитує, а вони лише виконують. Цього навчального року Ви як керівник вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи школи та складання змісту річного плану на наступний навчальний рік.

Запропонуйте модель колективного обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Доведіть її ефективність.

Ситуаційне завдання № 3

У колективі працює педагог, який провокує постійні конфліктні ситуації, пов’язані з виконанням роботи.

Які, на Вашу думку, повинні бути при цьому дії керівника?

Ситуаційне завдання № 4

У колективі працює педагог, який успішно виконує свої посадові обов’язки, але при цьому негативно впливає на загальну дружню атмосферу в колективі.

Які, на Вашу думку, повинні бути при цьому дії керівника?

 


Ситуаційне завдання № 5

У колективі працює фахівець, який постійно неправильно розуміє завдання керівника і, як наслідок, неправильно його виконує?

Поясніть, що може бути причиною такої ситуації і як її виправити.

Ситуаційне завдання № 6

У колективі, який Ви очолили, є працівник, поведінка якого підпадає під характеристику трудоголіка та «незамінного» працівника.

Які недоліки можна очікувати від такого типу працівника? Як це впливає на загальну роботу колективу? Які плюси і мінуси може мати такий співробітник? Запропонуйте свій спосіб вирішення подібної ситуації з причин незамінності.

Ситуаційне завдання № 7

При виконанні важливого завдання, Ви як керівник, допустилися помилки.

Чи має право керівник на помилку? Чи повинен керівник визнавати свої помилки при підлеглих, якщо так, то як краще це зробити?

Ситуаційне завдання № 8
Учень 5-го класу Єгор проявляє симпатію до своєї однокласниці Юлії.
Але це іноді проявляється суперечливою реакцією в поведінці (бере речі без дозволу, смикає дитину за волосся, ставить «під ніжку»).
На уроці фізкультури під час гри з м’ячем, Єгор випадково влучив Юлії в ногу.
Наступного дня до Вас, як до керівника, зранку звернулася мама дівчинки з заявою про те, що Єгор проявляє агресивну поведінку, навмисно травмував Юлію на уроці фізкультури. Мати вимагає перевести хлопчика до іншого закладу (паралель 5-го класу в даному закладі відсутня), інакше, до того часу, доки Єгор в даному класі, Юлія відвідувати школу не буде.

Проаналізуйте поведінку мами. Запропонуйте свій варіант розв’язання психолого-педагогічної ситуації.
Ситуаційне завдання № 9

Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту.
Як вплинути на таких заступників?


Ситуаційне завдання № 10

Заступник директора не підготував вчасно важливу звітну інформацію, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків. У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді Всеукраїнського рівня.

Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?

Ситуаційне завдання № 11

Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок, травмує себе, вчителька і медсестра вимушені тримати його, щоб він не причинив у подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора школи з причини фізичного насилля педагогів над його дитиною.

Які дій керівника в даній ситуації?

Ситуаційне завдання № 12

Кінець першого півріччя навчального року. Четвертий клас. Класовод працює з дітьми з другого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчителя до кінця навчального року.

Які дії директора школи?

Ситуаційне завдання № 13
Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 18 учнів 10 класу разом з батьками (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Ірину Федорівну, а Любов Іванівну ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два, зміна класних керівників була неминучою).
Якими мають бути дії директора школи?

Ситуаційне завдання № 14

Директор школи усвідомив, що у колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи.

Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?


Ситуаційне завдання № 15

На класних батьківських зборах 3-го класу, класний керівник запропонувала провести ремонт класної кімнати. Батьківським активом було підтримано дане рішення. Крім того, було вирішено закупити нові парти для дітей та відеопроектор. 5 батьків з 28 з даним рішенням не погодилися і відмовилися здавати кошти
Через два тижні після батьківських зборів до Вас, як до керівника, звернулися 2 батьків дітей, які не погодилися здавати кошти з заявою про те, що у класного керівника упереджене ставлення до їх дітей, дітям занижуються оцінки.
Якими мають бути дії директора школи? Запропонуйте свій варіант розв’язання психолого-педагогічної ситуації.


Завідувач
КЗ «Павлоградський міський
науково-методичний кабінет» Т.Ф. Синьогіна

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ відділу освіти
Павлоградської міської ради

ПЕРЕЛІК
тестових завдань конкурсного відбору на посаду керівника
закладу загальної середньої освіти міста Павлограда

1. Які види освіти визначені законодавством?
2. Що таке інформальна освіта?
3. Що таке інституційний аудит?
4. Що таке індивідуальна освітня траєкторія?
5. Що передбачає під собою інклюзивне навчання?
6. Хто є основним колегіальним органом управління закладу освіти?
7. Від чого залежить Порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами ?
8. Ким схвалюється чи затверджується освітня програма закладу?
9. Що є основою для розроблення освітньої програми ?
10. Ким затверджуються штатні розписи державних і комунальних закладів загальної середньої освіти?
11. Чи може бути зарахована дитина до закладу загальної середньої освіти без документів?
12. Що відноситься до ключової компетентності «Нової української школи»?
13. Назвіть цикли навчання у початковій школі за Концепцією «Нової української школи»
14. Що не належить до повноважень керівника закладу освіти?
15. Закон України «Про освіту» передбачає автономію закладів освіти. Які при цьому повноваження керівника закладу загальної середньої освіти?
16. За новим законом, гімназія – це
17. За новим законом, ліцей – це
18. За яких умов організовується інклюзивне навчання у закладі освіти?
19. Розподіл педагогічного навантаження у закладі загальної середньої освіти затверджується:
20. Закон України «Про освіту», вводить перелік з 11 компетентностей і 12 наскрізних вмінь. Що з переліку є саме наскрізним вмінням?

 

  • Поділитись :